JAKI JEST KOSZTY WYSYŁKI?

Darmowa wysyłka kurierska dla wszystkich zamówień powyżej 500zł!

CZYM WYSYŁACIE PRZESYŁKI?

Przesyłki wysyłane są kurierem FEDEX Polska Sp. z o.o. (http://www.fedex.com) 

W JAKICH GODZINACH DOSTARCZACIE PRZESYŁKI?

Kurierzy FEDEX dostarczają przesyłki w dni robocze, najczęściej w godzinach 8.00 – 18.00. Wszystko zależy od miejsca dostawy, warunków pogodowych oraz samego spedytora.

CZY KURIER ZADZWONI PRZED DOSTARCZENIEM PRZESYŁKI?

W większości przypadków kurierzy dzwonią do odbiorców przesyłek, ale nie możemy tego zagwarantować – kurier nie ma takiego obowiązku.

CO STANIE SIĘ Z MOJĄ PRZESYŁKĄ, JEŚLI KURIER NIE ZASTANIE MNIE W DOMU? 

W takiej sytuacji kurier firmy FEDEX zostawi awizo w drzwiach lub w skrzynce pocztowej z numerem telefonu do siebie.

JAK SZYBKO REALIZUJECIE ZAMÓWIENIA?

Zazwyczaj w ciągu 7 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia. Zamówienia złożone w dni robocze do godziny 16.00, wysyłamy zazwyczaj do 10 dni roboczych. Zamówienia MTM i spersonalizowane realizujemy do 14 dni roboczych. Deklarowany czas dostawy może się wydłużyć z powodu trudności skontaktowania się kuriera z klientem lub nieprzewidzianych przyczyn leżących po stronie firmy kurierskiej lub dostawcy tkanin. Z racji tego, że spodnie szyte są pod zamówienie, przy zamówieniu większej ilości sztuk najpierw wysyłamy pierwszą parę w celu przymiarki.

CO, JEŚLI PRZESYŁKA KURIERSKA SIĘ OPÓŹNIA?

Najprościej skontaktować się z firmą kurierską FEDEX pod numerem tel. +48 (22) 211 80 00 (od pon. do soboty w godz. 06:00 - 18:00) .

Interweniować można też w naszym Biurze Obsługi Klienta za pomocą poczty email: sklep@benevento.pl, nasi Ninja zajmą się całą sprawą.

Uwaga! Prosimy o sprawdzenie przesyłki przed odbiorem. W razie uszkodzenia podczas transportu prosimy o sporządzenie przy kurierze protokołu szkody i skontaktowanie się z naszym Biurem Obsługi Klienta.